Het is met andere woorden een soort hal of alters in de bibliotheek.
Een kunstgalerij is geen gebouw; het is een plaats die speciaal is ontworpen voor het tentoonstellen en tentoonstellen van schilderijen en andere abstracte zaken. De galerij is een kunstwerk, een uniek decoratief kenmerk dat met kunst verbonden is: dat wil zeggen, een figuratieve voorstelling van iets reëels, waar men de voorstelling van een abstract ding zou kunnen zien, is zo belangrijk voor de kwaliteit en de betekenis ervan. Door “kunstgalerij” wordt soms meer verbeeld dan gecreëerd.
Het aantal en het onderscheidende karakter van een galerij zal van kunstvorm tot kunstvorm verschillen. Sommigen zouden zeggen dat elke galerij in een museum “vanzelfsprekend” is, dat zij in grote lijnen verschilt van het ene museum tot het andere. Dat is niet zo. Ongetwijfeld zijn er enkele diepe contrasten en zeer uitgesproken verschillen.
Kunstgalerijen zijn aantrekkelijk voor zowel kunstverzamelaars als galeries. Er zijn vele voordelen verbonden aan het houden van een kunsttentoonstelling in een galerie in plaats van in een boek of museum; Het eerste zou van de breedte zijn; een museum of een galerie beperken hun kunstwerken gewoonlijk tot spenders, terwijl de gemiddelde kunstenaar in jaarlijkse tentoonstellingen kan verkopen.
Een groot voordeel van het hebben van een kunstgalerie is dat een persoon kan zoeken op zijn (of haar) eigen het type en de omvang van het werk in genres en mechanica orarant geprobeerd in de werken van een kunstenaar, de persoonlijke leren van het zoeken naar en het kiezen van een ingang, waarschijnlijk de galerie zal een relatief gesloten zijn, het is gebruikelijk voor exclusieve werken van de kunstenaar.
En zo kan men gemakkelijk onderscheid maken en beslissen over zijn (of haar) favoriet, maar het kan minstens zo moeilijk zijn, omdat het klassieke kenmerk van de galerie, een archief van originele werken, vaak verloren gaat voor de gemiddelde persoon.
In de loop van de tijd is de markt geraffineerder geworden. Een groter aantal contingenten en kunstenaars wordt ouder en komt na verloop van tijd beschikbaar voor de commerciële verkoop.
Er zijn veel verschillende kunstgalerijen die in verschillende categorieën vallen, sommige zijn cultureel, sommige zijn industrieel of commercieel, sommige zijn ontworpen voor dat specifieke doel, sommige voor alle, voor nu is het zinvol om te kopen bij de vele kunstgalerijen die originele werken bezitten die getoond worden in een tentoonstelling van een kunstenaar. De zeldzame originele werken kosten zelfs iets meer. Als je een kunstverzamelaar bent moet je vroeg betalen; woorden als “post-Hotel Company” of “authentiek” zijn synoniem. Maar er is altijd de vrees dat je niet vindt wat je zoekt.
De afgelopen twintig jaar heb ik galerijen bezocht die gewijd waren aan kunst, zowel industriële als commerciële; ik herinner me dat ik een origineel schilderij zag van een kunstenaar die nog maar acht jaar oud was. Was het geen eye-opener om te bedenken dat iets dat zo fris en nieuw is, al eeuwenlang niet is gekopieerd (en belangrijker nog, nagemaakt zonder betaling)? En, is dat niet fantastisch?
Er zijn twee zeer verschillende – soms tegengestelde – benaderingen van dergelijke galerijen in de wereld; sommige zijn ofwel verbonden met deVisuele Kunstenen andere kunststromingen, zoals de Natuurhistorische, Magn src, Ornamentale enz. Andere zijn geïnteresseerd in deCertified Art Maker ofAcCommissie. Deze kunstgalerijen scheiden zich van de kunstenaars
Mijn favoriet is de galeriezoologyart in Londen. Honderd nieuwe schilderijen, veertiende cels of andere werken die ongeveer 150 jaar oud zijn, tentoongesteld zien, kan net zo verrassend, soms zelfs opwindend zijn, als een aankoop bij zo’n galerie en het gaan voor eenFine Art RainUh.
En ook al bent u antiekliefhebber of niet, alleen al naar zo’n gelegenheid gaan is een geweldige ervaring in een heel andere sfeer, het gaat er misschien net zozeer om te genieten van de rit en nieuwe dingen te ontdekken of uw naam als verzamelaar op een muur te zien, als om echte exclusieve kunst te kopen. Atelier Wageningen
Is het niet verbazingwekkend dat twee artistieke creaties die tweehonderd jaar geleden door twee verschillende culturen werden geïntroduceerd, nog steeds kunnen inspireren tot onbehagen dat eigenaard genoeg is voor een slachtoffer om niet gezien te willen worden, behalve in “die zeldzame” kunstgalerijen in het Verenigd Koninkrijk?